Året som gått , 2005

ÅRETS

Nyhet: Migrationsverkets
champagnekalas.
Kärleksögonblick: Varje gång mannen är i närheten.
Känslor: Lycka.
Seger: Lärt mig gå och dansa i högklackat (6 cm).
Plats: Nya lägenheten.
Vardagsmys: Den nyinförda onsdagsmiddan med brorsan och Catta som har stående inbjudan.
Helglyx: Sovmorgon.
Flopp:
Maträtt: Sushi, min nya favorit.
Dryck: Kaffe.
Tv program: Dokumentären om Sebbe som viste att han skulle dö.
Skor: Mina svarta dansskor.
Plagg: Har börjat använda kjol ganska ofta.
Stillikon: Har faktiskt ingen.
Accessoar: Snygga örhängen.
Väska: Partyväskan från H&M.
Makeup: Mitt nya provkit från i.d.
Träning: Dansen såklart.
Resa: Avkopplingsveckan på gullholmen (ingen mobil eller annan kontakt med omvärlden).
Drink: Gin & tonic.
Lyx: Hotellfrukost med mannen.
Butik: Zoovillage.com
Parfym: Jean Paul Gaultier – Le Male (på det andra könet förstås).
Sysselsättning: Dans, dans och åter dans.
Premiär: Har ställt upp i min första danstävling.

Kommentarer
Postat av: tanten

*älskar listor*...

2005-12-28 @ 11:07:30
Postat av: virvla

oh, jag älskar också listor, jag lånar denna!! ;-)

Postat av: porjusgrabben

Gin och Tonic, ser redan fram mot sommaren!
pappa B

2006-01-02 @ 00:18:46
URL: http://porjusgrabben.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback