Bra och Dåligt

Jag får väl börja med de tråkiga nyheterna.
Min danspartner
PK fick inte jobbet i Zürich som han hade hoppats på. Han var lite deppad och mycket besviken igår på träningen.
Den goda nyheten är då, som ni förstår som läst tidigare inlägg är,
 att jag slipper att leta reda på en ny partner.
Jag är jätteglad för det för jag tycker att det funkar superbra mellan mig och PK. Vi strävar åt samma håll och dansar i första hand för att det är kul.

Efter dansen igår hade vi en liten julavslutning. Glögg, lussekatter, tryffel och pepparkakor bjöds det på. Allt var hemmagjort förstås, det var supergott och vi hade riktigt trevligt, inte för att jag hade trott något annat, det är ju bara trevliga typer som dansar.
Nu är det uppehåll med drop-in kursen fram till den 12 januari, jag längtar redan dit.

Eventuellt ska jag och PK vara med på ett dansläger som skolan anordnar för sina elever i mitten på januari. I samband med lägret har de även en liten danstävling för att tävlingsparen ska få tävlingsvana. Det kan nog vara bra för mig med tanke på hur himla nervös jag var sist.

Nu vill jag passa på att önska alla mina trogna läsare och alla andra som hittar hit en
riktigt God Jul. Hoppas att ni får en underbar helg med massor av kärlek och kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback