Imorgon gäller det

Är jag nervös? Nä, faktiskt inte. Inte än i alla fall. 

Jag har skrivit en lång lista med allt jag ska ha med mig, så att jag inte glömmer
nått viktigt som dansskorna hemma.
Jag har även laddat med bananer (
krav och rättvisemärkta), smörgåsar, yoghurt och pepparkakor,
det blir ju en heldag och energi måste man ju ha.

Ikväll ska jag titta på en videoinspelning från en tävling liknande den som jag och PK ska vara med i.
Det ska bli intressant att se hur det ser ut och ungeför hur duktiga de andra paren
 som dansar i VE-klassen är.

På söndag firar jag och mannen ett år som man och hustru, vi ska hitta på något mysigt ihop då,
jag längtar redan.
Ett år kanske inte låter så länge med vi har faktiskt varit tillsammans i 11 underbara år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback