Personer som figurerar i min blogg

Denna lista kommer att utökas med tiden som nya typer slinker in i min blogg.

W = min äldsta son.
Bubba / Sam  / Samwise = min yngsta son.
Brorsan = min supersnälla och livsnjutande lillebror.
Mamma = min squaredansande mamma.
Pappa = min cykeltokiga pappa.
Sveppe = min storebror som emigrerat till skåne för den stora kärleken.
Bagarn = Sveppes sambo.
Catarina = min enda 'normala' polare ;) och en av mina bästa vänner.
LS = min favorit-danslärare som alltid har glimten i ögat och som på senare tid (06) blivit en av mina vänner. En av de få som alltid får mig på gott humör.
PK = min eminenta danspartner.
Röksvampen = min volvoarbetande barndomsvän.
Boullen = en gosig vän som gillar hattar och antika prylar. Har som sport att 'knäcka' baren.
De 'onormala' = En klunga gamla vänner som kanske inte alltid är som alla andra. (Vem är det förresten?)
MT = min bästa vän som gillar katter, hundar, barn och älgar.
Anima (Chauffören) = Min pojkvän och världens underbaraste lastbilschaufför. Är även båtägare och fisketok. En expert på att göra mig glad och lycklig, en av de få.
Johan = en plåtknackande och tatuerad norrlänning som har emigrerat till Norge för kärlekens skull.
Kim = en av brorsans bästa kompisar och självklart även vän till mig.
Göran = en norrlänning som flytt Gbg för snöiga vintrar i Hammarstrand.
Skådaren = en fågeltokig före detta skogshuggare.
Valsläraren = min lärare i standarddanserna.
Latinläraren = min lärare i latindanserna.
Nisse = en hård rockare och Ds bästa vän.
JW = en nyfunnen dansvän som gillar att släppa loss.
Fia = en av de nya salsafrälsta vännerna.
J = Ytterligare en salsatok.
Lilla M = En folkdanstokig tjej.
Toastmastern + Mary K  = Ytterligare några nya dansvänner.
Mi = Ws ex. danspartner.
D (Mannen) = min exmake, W och Bubbas pappa.
Smilet = Animas bästa kompis.
Volvox = Smilets sambo.

Tack till
http://skrollster.blogg.se/ för idén att ha en sån här lista.

Kommentarer
Postat av: Catarina

Din enda normala polare jobbar som en gnu, jag e så trött i ben och fötter så det e inte sant ;)

Postat av: Skrollster

Skönt att se att man kan påverka någon till något... om det nu är bra.. :D

2005-12-01 @ 22:22:21
URL: http://skrollster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback