Vals träning

Idag mellan 18 och 21 var jag och PK och hårdtränade vals på dansskolan. Det var nio par där som alla ska tävla den 19:onde, i lite olika klasser, och finslipade stegen och hållningen.
På denna lektionen hade vi en lärare (valsläraren) som vi inte hade haft förut och han var stenhård och noggrann.
Det var jättebra och vi fick lite nya saker som vi måste träna på.
Det kändes som vi gjorde stora framsteg under dessa tre timmar.

På torsdag blir det ny tretimmarsträning i cha-cha-cha och lite andra latindanser. Jag ser fram emot detta och hoppas det blir lika lärorikt som idag.
Det ända som är tråkigt med att vi ska träna på torsdag är att jag igentligen skulle gå på konsert och se
Sigur Rós med min mannen och en arbetskamrat till honom. Nu missar jag detta men han sa att det var okej och att han skulle fråga om någon annan ville gå med.
Förlåt mig D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback