Festival i år igen

Mannen har köpt biljetter till Sweden Rock i år igen.
Jag följde med på festival första gången i mitt liv förra sommaren och vi hade det grymt roligt
och även om jag inte är ett jättestort fan av rock så var det riktigt bra.
Kan i och för sig bero på det ständiga rus jag befann mig i.
 
Hoppas vädret blir lika bra som sist och att brorsan är lite mer vaken detta året.
Vi har lovat att vi skall hålla reda på varandra nämligen. 
Hans  kommentar efter förra årets festival var att han aldrig hade sovit så gott och kännt sig så utvilad.
Lite dyrt att betala nästan 1500 för att sova kan ju jag tycka men alla är vi olika.
En annan positiv sak från förra året var att brorsan var mycket imponerad av hur vi 'gamlingar' klarade att hålla igång i flera dar i sträck. Han trodde nog att vi skulle vara lite mer sansade.

Men åldern sitter inte i åren, utan i sinnet kära broder.
 
Rock on alla hårda rockare där ute.

Kommentarer
Postat av: mikebike

Ahh jag skulle med vilja åka på sweden rock. jag har inte råd. jag åker ju till roskilde varje år. men i know the feeling. känner mig inte alls gammal för att åka på festival. tvärtom, vaffan gör alla fjortisar där? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback