Jag har ju glömt

Christmas Cup sänds ju på TV,
så vill ni se vad jag håller för sport så varmt om hjärtat tycker jag att ni ska ta er en liten titt
på TVn någon av dessa två tider och kanaler:

den 31/12 klockan 20:00 på SVT 24, & SVT Europa
eller
 den 7/1 -07 klockan 21:20 på SVT 2, & SVT Europa

Tävlingen sändes även igår med det kom jag på alldeles försent.
Jag väntar med spänning och hoppas jag får se en massa par från min klubb. 
Sen gör det ingenting om de visar ett långt klipp när Yvo dansar, han är trevlig att titta på
och så dansar han bra också.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Du kan väl påminna i bloggen dagen före eller något sånt så man kommer ihåg att kolla??? *tack tack* :)

Postat av: rumbaqueen

Självklart kan jag det...

2006-12-28 @ 07:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback