Jul är kul

Så var julen avklarad för detta året och alla är nöjda och glada.
W var så nöjd med sin hatt och sina danskläder att han svidade om till dem direkt när alla paket var öppnade och sedan gled runt i dem resten av kvällen.
Julaftonen avslutades som sig bör, med kortspel och 'falska' fuskbeskyllningar.
30707-226

Bubba fördjupade sig i pusslandet och klarade det galant, om än med lite huvudbry.
30707-225

Själv så är jag inte förevigad, eftersom det i vår familj endast är jag som klarar av att använda kameran
på eget bevåg (det är i alla fall så det verkar vara).

Men jag hade kul ändå och fick fina och väl uttänkta klappar av tomten. Jag måste ha vart ovanligt snäll i år.
Jag har även bestämt mig för att jag ska gå på Kjellvander med mannen.
Det går bara inte att missa möjligheten att höra en sån bra artist
och dessutom att få göra det i trevligt sällskap.

God Jul

Kommentarer
Postat av: Madelene Nattfrost

Jaa,glasögon är djävligt snyggt...jag är sugen på något plastigt och grönt! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback