Mitt 2006

Årets 

Nyhet: Fd handelsministern Maria Borelius som trots en lön på 3,8 milj. inte hade
råd att betala sina barnflickor vitt. Kärleksögonblick: Att stå så nära att jag känner den goda doften.
Känslor: Livslust
Seger: Lärt mig 10 nya koreografier och jag kan dansa dem själv (utan PK) om så behövs.
Plats: Balkongen bland mina pelargoner (om sommaren)
Vardagsmys: Långa promenader i ensamhet
Helglyx: Myspys med barnen om mornarna
Flopp: Onsdagsmiddan som försvann, snyft (jag blev tvungen att jobba sent på onsdagar).
Maträtt: Fortfarande sushi
Dryck: Rött te
TV program: Let?s dance på TV4
Skor: Mina mormorsinspirerade stövletter
Plagg: Mönstrade strumpbyxor
Stilikon: Jean-Pierre Barda
Accessoar: Mina nya glasögon från Miss Sixty (modell: MX138Flex i färgen 163)
Väska: Den stora bagen jag har när jag ska tävla

Makeup: Ögonbrynspennan från Make Up Store

Träning: Dansen i år igen
Resa: Veckan på Korsika med familjen
Drink: Vodka med färskpressad lime
Lyx: Måttbeställd klänning
Butik: laredoute.se
Parfym: Giorgio Armani ? Armani Code (herrvarianten såklart och på gossar i 24-33 års-åldern)
Sysselsättning: 10-dans och salsa
Premiär: Lägervistelse som vuxen

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Bara en liten detalj (fy vad jag hatar att vara en sån som petar i såna...): Ska det inte vara Mitt 2006? 2007 har ju inte börjat än....

För övrigt låter dina skor väldigt snygga!!!

Postat av: rumbaqueen

Hoppsan ett litet misstag, ska genast ändra. Tack för påpekandet.
De är skitsnygga, lägger in en bild på dem nån dag snart.

2006-12-20 @ 15:51:14
Postat av: Danstanten

Jaaa.. mera bilder i Rumbaqueens blogg.. det gillar vi :). Dansbilder i klänningen längtar jag också efter. Går de också att beställa för inläggning? *ler*

2006-12-20 @ 16:22:26
URL: http://danstanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback