Depp

Sitter hemma och deppar över att jag inte har kunnat/kan gå ut och promenera och fotografera
allt det vackra med vintern. 
Foten känns i och för sig bättre med går, står eller är foten hängande neråt mer än fem minuter så gör det ont i den. Blodet samlat i foten och kommer inte därifrån som det brukar när man belastar benet normalt. Grrrrrr.... Jag vill kunna gå ut. 

Tog en kort i ren desperation på tallarna som står utanför.
Jag blev rätt så nöjd med det även om det skulle blivit bättre om jag slapp att zooma så förtvivlat mycket.
30707-93

Bubba är lite hostig så han var hemma och höll mig sällskap och så fick han vara modell en stund.
30707-95

...svaret är ja, det är julpyntet som står kvar än.


Kommentarer
Postat av: Tant Monica

Visst är det trist med detta snödis och till råga på allt skriver GP idag att vi sjuklingar inte ska gå ut för det är dålig luft i luften... alla andra då? Tål de skiten bättre?

Krya på dig!

Postat av: Catarina

Va tjusig han e i håret. Men du ganska upp dig, snart e det ju kick off ;)

2006-02-02 @ 11:31:07
URL: http://monarda.webblogg.se
Postat av: Malin

Det blev bra foto tycker jag..
Krya på din fot...
Snygg model...

2006-02-02 @ 13:22:03
URL: http://exotisk.blogspot.com
Postat av: Camilla

Julpyntet matchade ju fotot med den vackra vinterbilden!! Det verkar vara vintrigare hos Dig än hos oss... Våran snö har smält bort, är glad att man inte äger någon skidanläggning!!
Men julbilden var ju inte i närheten av den söta modellen (som var lite krasslig), ler!
Ta det lugnt med foten, så det inte blir värre!
Trevlig helg önskar vi Dig!

2006-02-03 @ 22:17:05
URL: http://noterius.webblogg.se
Postat av: rumbaqueen

Tackar så mycket och trevlig helg på er också.

2006-02-04 @ 17:15:31
URL: http://rumbaqueen.webblogg.se/
Postat av: Marcus

*skratt* Känner igen det där du skriver om vintrarna i Gbg. Jag har ju bott där själv under två år. Inte roligt i november-januari när det är mörkt och bara regnar och det är blött och slaskigt.
Men desto mysigare på våren.
Brukar du vara i Slottsskogen något?? En underbar plats. Jag och Camilla brukar alltid vara där med barnen när vi är i Gbg och hälsar på våra vänner.

Göteborg är en underbar, underbar stad!!

2006-02-05 @ 12:41:45
URL: http://noterius.webblogg.se
Postat av: rumbaqueen

Till Marcus: Självklart är jag i slottsskogen fast mest på sommaren. Det blir inte en riktig sommar om jag inte har kollat på älgarna, klappat getterna och försökt att få syn på sälarna. Denna sommar ska pingvinerna få en ny och större pöl att bada i och jag hoppas att dom blir lite lyckligare av det. Fika på Villa Belparc och matning av karparna ingår också i ett besök där. Kan dock sakna den tiden när jag var liten och man kunde köpa pellets och morötter och mata djuren med men jag förstår att dom förbjöd matning för de stackars djuren fick ont i sina magar av all mat.
Jag håller dig om att Gbg är en underbar stad, här vill jag nog bo i hela mitt liv tror jag.

2006-02-06 @ 09:31:50
URL: http://rumbaqueen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback