Fahrenheit...

...heter ett spel som mannen kom hem med en dag.
Han sa att jag kunde spela det nu när jag var hemma så att jag slapp att bli så uttråkad.
Jag tycker inte att det är så himla kul att spela på X-boxen men jag gav det en chans. Jag måste säga att detta är nog det kuligaste spelet jag någonsin har spelat.

Det sker ett mord i början och under spelets gång kan man välja på att vara mördaren eller två av utredarna. Allt man gör och säger med de olika karaktärerna spelar en roll för den fortsatta handlingen och ofta är sakerna man gör tidsbegränsade, man kan inte gå omkring och slöa utan man måste agera nästan hela tiden. Spelet tar slut när mördaren åker fast och det är svårare än ni kan tänka er för handlingen går framåt hela tiden.

Jag är bara i början av spelet ännu men jag rekommenderar det starkt till alla.

Kommentarer
Postat av: Josephine

om halluxar igen ;) jo, jag blev först lite besviken att de inte ville operera direkt... men jag tänker prova inläggen och se för det är eg bara när jag har högklackat som jag har problem pga allt tryck mot framfoten. Meningen med inlägget är ju att ta bort en del av trycket. På dig ser det ut som om de har skalat bor en bit ben? jag har fått veta att de bara "rätar" ut tån och att min knöl inte kommer att minska nämnvärt, men i alla fall inte "växa" utåt ännu mer. De ställer till med svårigheter nu när det gäller skor (som du kan läsa i "sko-blogg").

Postat av: rumbaqueen

Josephine - Det stämmer alldeles utmärkt, dom sågade av knölen och rätade upp stortån och fäste allt med en skruv så att skelettet växer ihop som det ska. Det måste dom göra för att knölen och problemen ska försvinna. Kolla länken jag skrev i förra kommentaren hos dig. Där finns en bild som visar hur dom gör ingreppet.
Jag har aldrig kunnat gå i höga klackar pga smärtan men sen jag började dansa (mer om det i min blogg) och köpte mig ett par dansskor med klack så är det inga problem. Riktiga dansskor är så mycket stabilare och fotvänligare än vanliga klackskor.
Ha en skön dag och hoppas att det går bra med skoinläggen.

2006-02-08 @ 08:49:10
URL: http://rumbaqueen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback