Dröm nummer 3

Det som är vanligast att jag drömmer om är min familj.
Mannen, W och Bubba är nästan alltid närvarande på ett eller annat sätt i mina drömmar.
Ibland är de huvudpersoner och ibland finns de med i bakgrunden på ett eller annat sätt.
Oftast drömmer jag om saker vi har gjort eller ska göra. Senast drömde jag om
Vemdalen,
vi ska nämligen dit och åka skidor i mars.
Solen skiner, det är -5 grader och vindstilla. Vi sitter i liften på väg upp hela familjen,
brorsan och Catta (fast hon ska nog inte med i år, tyvärr). Brorsan öppnar en 33cl ölburk och skickar runt den så att de som vill kan ta sig ett par klunkar.
Utsikten är underbar, snötäckta berg så långt ögat kan nå.
I liften bakom sitter min storebror och hans tjej och några av våra kompisar som också är med på resan. När vi är uppe på toppen tar vi en backe ner som är lång och helt perfekt.
Barnen har roligt och kör lite off-pist med mina bröder inne i skogen. Vi andra har en liten tävling om vem som först hinner till nästa krök.
Såhär fortsätter drömmen tills jag vaknar och känner att jag vill åka till fjällen nu.


Kommentarer
Postat av: Catarina

Låter inte tokigt det där, jag vill oxå ;)

Postat av: jesterdaze

Öl i liften? Har ni lyssnat på Bode Miller?

2006-01-14 @ 14:00:01
URL: http://jesterdaze.webblogg.se
Postat av: jesterdaze

Bode Miller sa i CBS 60 minutes något om att han ibland körde störtlopp bakis (eller till och med full), och att det var riktigt bra. Man blir mindre rädd, typ. Jag har itne sett reportaget, bara eftermälet, som inkluderar en ursäkt från honom för vad han sa...

Jag ser för övrigt inmte mina kommentarer på dion blogg, trots att du uppenbarligen läser dem. Nåt är fel...

2006-01-14 @ 17:39:22
URL: http://jesterdaze.webblogg.se
Postat av: jesterdaze

Nu ser jag! Men inte nyss.

2006-01-14 @ 17:44:20
URL: http://jesterdaze.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback