Latino lover

Var på den första latinträningen igår och den började stenhårt.
Riktig uppvärmning för första gången och lite smidighetsövningar. Det var kanon bra och jag hoppas att vi fortsätter med det.
Efter uppvärmningen började med cha-cha och tränaren gick igenom hur fotarbetet skulle vara i lock-step. Det var bra för jag och fler med mig slarvade nog rätt så mycket med just det.
Efter en timma ungefär hade alla en gemensam planering för året.
När vi ska träna och när vi inte kan. Vilka tävlingar vi ska vara med på och om vi
skulle ha några privatlektioner.
Vid åtta tiden gick jag och PK in till drop-in kursen och var med där.
Det var som vanligt jätte roligt och jag gillar verkligen det trogna gänget som går där.
Efteråt hjälpte jag PK att träna lite på salsastegen. LS var med och instruerade oss lite,
riktigt kul fast koncentrationen var nog inte på topp för tröttheten efter fyra timmars dansande innan började kännas.
Kom hem vid 11-tiden och stupade i säng. Somnade inte förens vid halv ett tiden
och gick upp i morse vid halv fem. Det har ju snöat lite ute och snön måste ju bort och det är ganska skönt att ha plogat lite innan alla andra människor börjar röra sig ute.
Brorsan kommer också till jobbet idag för att övningsploga,
det finns ju snö så att det räcker och blir över idag.

Hoppas att alla får en riktigt härlig dag i snön.
Kör försiktigt och passa på att åka pulka och göra snöänglar.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Lägger in din blogg under favoriter, hoppas det är ok! Är inne på din sida ganska ofta och läser.
Keep on dancing *ler*

Postat av: rumbaqueen

Va roligt att du gillar min blogg och självklart är det okej att du har mig bland dina favoriter. Jag blir smickrad.

2006-01-25 @ 09:51:14
URL: http://rumbaqueen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback