Skit också...

Det är så typiskt.
Först är man glad för att PK inte ska flytta och så kommer han och säger att det kanske blir så ändå.
Jag vill inte det.

Usch och fy på mig nu var jag lite väl egoistisk, jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Det är inte likt mig, men jag vill att han ska stanna här och dansar med mig.

30707-68

Om han får jobbet och flyttar kommer jag självklart bli jätteglad för hans skull, det är ju en kanon möjlighet och det är en riktigt bra merit att ha i sitt CV i framtiden.
Jag kan bara önska honom
lycka till och hoppas att allt går bra.




Kommentarer
Postat av: Catarina

I would really love to, men, jag jobbar till 20.30 tyvärr. Jag kan komma förbi på frukost kanske ;)

O tack, 10 sec senare dog kamerabatteriet, ibland har man tur.

PS. I love my GP every morning. Jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback