Snyft, bland annat

Nu har granen blivit avklädd och utkastad på balkongen, allt julpynt står i vardagsrummet i väntan på att bli omsorgsfullt nerpackat i lådor för att sedan förpassas till den mörka källarskrubben. Hoppas inte julprydnader har känslor för då skulle dom inte vara så glada just nu. Jag som gillar julen så, varför måste det vara nästan elva månader kvar till nästa gång. En evig väntan känns det som.

30707-72

Nu ska jag in i duschen och frächa upp mig lite och sen ska jag gå ner till Catta och sippa på ett glas rött och snacka lite om allt och inget. Det ska bli kul för det var så längesen vi sågs.

Söker efter en bra bild på en gran och vad kommer som andra träff tror ni?
Jo, denna galning.
Det måste göra fruktansvärt ont.

Kommentarer
Postat av: Lennart

AAJ! skulle jag säga i alla fall

Postat av: Mia

nej men usch, jag trodde jag skulle få se något vackert jullikt eller din drömprins. galning var milt sagt..
TRÖST! snart är det påsk, med påskägg och jansson sen kommer midsommar med jansson och snaps sen kommer snart jul igen... det går vet du..

2006-01-14 @ 18:39:51
Postat av: Lennart

Det går runt bara...

2006-01-14 @ 19:35:53
URL: http://lennart.webblogg.se
Postat av: porjusgrabben

Hej drottningen!
Jasså nu har vi i staden Gbg fått uppleva historiens första utdansade gran i rumbatakt! Vilket lyft.
Mår du? Jag mår! Kom hem från Lillehammer, Norge för ett par timmar sen. Har varit där och fotograferat i tre dagar.
Var jätterädd om dig och varför i all sin dar ser jag inga rumbaspår hos mig nu för tiden?
Är jag utsuddad ur ditt bloggliv, eller?

2006-01-15 @ 02:02:02
URL: http://porjusgrabben.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback