En skön helg

Igår kväll hade vi lite kompisar hemma hos oss på en liten minifest.
Vi ska nämligen åka till
Korsika på midsommardagen så det blir inget firande aftonen innan.
Vi hade i alla fall en trevlig kväll med god mat, öl, vin glada skratt och en massa prat.
Glömde tyvärr helt och hållet bort att knäppa lite med kameran men det blir en bra anledning att bjuda hem folket en gång till i slutet på sommaren.

W har spelat en fotbollscup på hönö igår och idag. Det gick väl sådär men det hade varit kul ändå tyckte han. Nu ska vi gå och handla jordgubbar för att avnjuta dem på balkongen bland blommor och blader.
Jag har mina pelargoner på den stora balkongen och på den lilla odlar jag skärbönor och kryddor.
Jag har även luktärt där ute och det är endast för att de doftar så ljuvligt.

Sam har fyllt 8 år och han fick bland annat en vacker skönsång på morgonkvisten av sina föräldrar.
W var för trött så han slapp att sjunga, han stod bara bredvid och kollade på.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback