Cha cha cha

Det gick bra för W och Mi igår.
 De kämpade på med sin cha cha koreografi och det såg ut som om det gick riktigt bra.
Man märkte på W att han var lite nervös på träningen men det är inte så konstigt, det var jag också de första gångerna. W sa själv efteråt att han tyckte att det var roligt och att det hade gått bra.
Han vill även att vi jag ska hjälpa honom att lära sig hitta takten i musiken och det gör jag så gärna.
Jag har en skiva med cha cha musik på hemma så den får jag väl ge till W. 
Jag och Mi's pappa bestämde att de ska fortsätta att dansa på torsdagarna men även gå kvar på lördagskursen eftersom W behöver få ordning på valsstegen innan de börjar med oss på tisdagarna.

Jag tycker det är jätteroligt och är mycket stolt över att ha en son som vill och vågar dansa utan att låta sig påverkas av vad kompisar och andra tycker.
Att man ska göra det som man själv vill och mår bra av.
Precis som jag har försökt att få honom att tänka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback