En liten tanke...

Fick en liten fundering i min huvudknopp.

Den poppade upp när jag gick en sväng, för att se så att allt såg ok ut efter helgen, i området där jag jobbar. Det har såklart med dans att göra, vad annars.
Min tanke var  att jag tror att jag och PK ska boka in ett möte med våra tränare och
diskutera oss fram till en plan.
En plan, ett schema för vad vi ska göra, hur mycket vi ska träna (friträning och regelbundna privatlektioner) och vad vi ska fokusera på för att utvecklas
på ett stabilt sätt i både standard och latin.

Efter lördagens tävling var standardtränarens enda kommentar att vi måste göra något åt våran ’posture’.
Vi måste stå upp bättre och sträcka på oss.
Jag har väl någon till grej som jag vill påstå är ett problem men jag ska nog diskutera det med läraren först (innan jag kommenterar det här).
Vad gäller latinen så är det vi behöver träna på mest höftrörelser och att hålla på takterna så att vi får snabba ben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback