På uppmaning av ...

En liten A till Ö lista på uppmaning av Catarina

A is for age: 31
B is for booze of choice: Rött såklart, fast en gin & tonic är aldrig fel
C is for career: Blommor och träd
D is for your dads name: Fredriksson
E is for essential items to bring to a party: Sköna promenadskor så jag kan gå hem
F is for favourite song at the moment: Another day ? Lene Marlin
G is for favourite game: Drakborgen
H is for home town: Gröna sköna Göteborg
I is for instruments you play: Jag testade Ws bastuba. Räknas det?
J is for jam or jelly you like: Den enda ätbara är pappas hemlagade lingonsylt

K is for kids: W och Bubba
L is for living arrangements: En härlig femma på 115 kvm
M is for mothers name: A-B
N is for name of your crush: Ja, säg det...
O is for overnight hospital stays: Det blev ett par nätter när barnen föddes, annars bara vid en gallstensoperation.
P is for phobias: Stora håriga husspindlar
Q is for quotes you like: ?Ju mer jag tänker på saken, dess tydligare tycks det mig att livet är till helt enkelt för att levas.? - Johann Wolfgang von Goethe
R is for relationship that lasted the longest: Med mannen, vi har påbörjat vårt 12e år tillsammans
S is for sartorial style: Ja, säg det den som vet
T is for time you wake up: Klockan ringer vid 05:40 men jag snoozar oftast till 06:20. På helgen är det lite olika
U is for underwear: Sköna bomullshipsters till vardags och lite läckrare i spets och silke till fest
V is for vegetables you love: Tomat, ruccola, aubergine, sparris och olika bönor
W is for weekend plans: Vara med familjen och dansa salsa
X is for x-rays youve had: Det är en massa det, minst 20
Y is for yummy food you make: Min kalopps är inte att leka med
Z is for zodiac sign: Våg
Å är åt dem du vill skicka listan vidare till: Danstanten och pappa B
Ä är för älsklingstrend: Kjolar och smala ränder
Ö är för en önskan just nu: Att min klänning blir klar i tid


Kommentarer
Postat av: Danstanten

Å nej.. vad hemskt det kändes att se mitt namn där.

Tyvärr kommer jag nog inte att lägga den i min blogg eftersom jag försöker att hålla den strikt dansinriktad.. men jag kan svara och mejla dig sedan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback