Hipp, hipp, hurra...

Igår fyllde jag år och jag vill dela med mig av de uppmuntrande orden mannen väckte mig med.
Ungefär så här sa han: Godmorgon, hela förra året hade du precis fyllt 30 men från och med idag är du praktiskt taget 40, hur känns det?

Ja, hur känns det egentligen?

Det känns riktigt bra faktiskt.
Jag lever ett glatt liv och har inga större krämpor, inga små heller för den delen.
Jag har en man och två underbara barn som betyder allt för mig.
Jag har turen att ha en hel hög av gamla goa vänner, några stycken nya och en härlig släkt.
 Sist men inte minst har jag under de senaste åren funnit några saker som berikar både min fritid och mitt yrkesliv och det är dans och växter. 

Jag är alltså glad för varje dag som jag vaknar och vet att jag kommer att träffa någon eller göra något av det jag redan skrivit här ovanför.

Kommentarer
Postat av: Catarina

Oooh crap, jag är en dålig arbetsnarkoman som glömmer din födelsedag :( nu skäms jag. Kan jag gottgöra med äppelkaka nån dag?


PS. grattis i efterskott dårå...

Postat av: rumbaqueen

Så klart att du kan.
Du får även komma förbi på lördag efter klockan 18 om du har ti och lust. Lite onormala typer kommer hit då, tror jag i alla fall.

2006-10-19 @ 16:04:14
Postat av: Catarina

jag slutar 18, kommer efter sju om det e ok? onormala?? creeepy ;)

2006-10-19 @ 16:20:44
URL: http://monarda.webblogg.se/
Postat av: rumbaqueen

Det blir finemang.

2006-10-19 @ 16:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback