Johnny

En av mina stora favoriter är Johnny Cash.
30707-178
Hans texter och hans underbara röst gör att det ryser i min kropp. Han gör i och för sig en massa covers men det gör inget för han gör även dem rättvisa.
En av mina favoriter är en cover av Simon and Garfunkels 'Bridge Over Troubled Water'.
Den texten säger väl det jag vill att mina vänner ska veta om mig. Att jag finns där och lyssnar, stöttar, tröstar oavsett vad som händer och att de aldrig behöver känna sig ensamma.

When you’re down and out
When you’re on the street
When evening falls so hard
I will comfort you
I’ll take your part
When darkness comes
And pain is all around
Like a bridge over troubled water
I will lay me down

Kommentarer
Postat av: Catarina

Du e en riktigt kompis, jag hjärta Jonny (cash) oxå. Fika nån dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback