Kursstart

Idag startar höstens kurser och dagens lektion är en fortsättning på drop-in kursen.
Lite mer teknik och annat matnyttigt. Skönt är det i alla fall att komma igång efer sommarens sporadiska dansande.
Till min stora sorg så blir det ingen
salsa fortsättningskurs denna hösten. Det är riktigt deprimerande för jag har precis fått ett litet flyt i min salsa. Men jag hoppas att det går att få någon salsalektion vid sidan av, när tid och lust finns.
Jag ska i vilket fall som helst försöka komma ut och dansa salsa mer. På torsdag är det sista gången för Salsabor summerclub på Henriksberg och sen drar ju Caliente på Järntorget igång på lördag.
Jag ska även försöka hitta om det finns någon salsakurs på söndagar någon annanstans i stan som jag kan gå på. De kurserna jag har kollat på hittills är på vardagarna och det funkar inte för mig. 
Tyvärr är det ju så att jag inte kan, pga familjen, dansa mer än tre dagar i veckan fast det är nog tur att jag har min dem för annars skulle jag nog dansat jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback