Salsa

Igår var vi (jag JW + man, Fia och J) på Henriksberg.
Det var sista gången som det var salsa där för denna sommaren. Det var som vanligt trevligt och jag fick dansat en massa med massor av trevliga och dansanta killar.
Hem kom jag vid ett-tiden och i morse var jag halvdö.
Klockan ringer vid 05.40 så det blev inte så mycket sömn.
 
På jobbet tog jag det ganska lugnt pga min trötthet och jag gick till och med in och la mig och sov i 10 minuter på golvet i mitt omklädningsrum med en handduk som huvudkudde (inte det mest normala att göra antar jag). 
Efter den lilla luren kändes det mycket bättre och jag fick klippt lite gräs innan jag gick hem.

Direkt efter jobbet var jag en sväng hos JW och hennes man och fikade lite och pratade. Vi satt ute i deras trädgård och njöt av solens värmande strålar, en latte och goda skorpor.

Nu håller jag på att tvätta, ett lagom kul fredagsnöje som tyvärr måste göras.
Snart ska jag börja laga middag och denna veckas gemensamma familjemåltid blir stekt lax och torsk med kokt potatis och en go fisksås.
Det är ju så här nuförtiden att vi bara har fredagen (ibland även lördag) att äta middag hela familjen tillsammans och i lugn och ro.

Jag saknar den gamla goda tiden när vi hade öppethus middag varje onsdag och kompisarna (de som hade tid och lust) samt brorsan kom och åt med oss.
Hoppas att vi kan börja ha det så snart igen, när dygnet har fått fler timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback