Mamma

Var en sväng hos mamma igår.
Vi satt och pratade om livet och allt.
Hon känner mig, märker att det är något jag inte har berättat.
Så hon frågade.
Sa att jag kunde berätta vad som helst, att hon inte skulle fördöma.
Jag berättade om vad jag känner för chaffören, att det känns bra i hela kroppen,
att skilsmässan inte beror på det utan att mina nya känslor är något som kommit efteråt.
Att D inte tror på mig och att det gör mig ledsen.
Att det bara blir mer och mer.

Hon sa inte så mycket.
Vad ska hon säga.
Jaha, okej.
Var rädd om dig bara.

Kommentarer
Postat av: pappa B

Hej vännen.
Läser lite mellan raderna och tror att du faktiskt börjar må lite bättre. Jag bli superglad över detta. Kanske det passar damen att ta en liten fikapaus med pappa B någon dag. Nu ruggar det till sig igen och vädrets makter kommer förmodligen snart att byta ut dropparna mot flingor.
Hör av dig om du känner för en kopp ute på stan
Kram och liten puss på nästippen
pappa B

2007-08-29 @ 09:10:59
Postat av: rumbaqueen

Det känns mycket bättre nu. Livet verkar ordna sig och det är skönt. En kopp tar jag gärna en dag, jag hör av mig.

2007-09-01 @ 22:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback