Tårar

Ibland funderar jag på hur mycket tårar det kan få plats i en människa.
Tar de aldrig slut.

Innan detta började grät jan nästan aldrig.
Det var bara när någon nära dog eller om jag tänkte på
Trollet.
Nu för tiden börjar jag gråta för allt.
Tårarna bara kommer, jag kan inte hejda dem.
Det är jobbigt, för det känns inte bättre efteråt som det borde.
I höst när allt är över, när livet har fått struktur och ordning igen,
då hoppas jag att tårarna försvinner.
Att jag blir som jag brukar.

Glad och lycklig varje dag.

Kommentarer
Postat av: Olyckliga mamman

Ibland tänker jag att tårar skapar mera tårar och att man borde hålla dem inne. Men det blir inte bättre det heller. Släpp taget och gråt om du behöver. Du vet ju att det blir bättre sen!

2007-08-24 @ 23:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback