Draken

Imorgon är det dax igen.

Draken ska få mer färg och Anima kommer att bli ännu finare.
Jag längtar tills den är helt klar, den kommer ju bli så grymt snygg.

Jag har alltid varit fascinerad av tatueringar, jag gillar att titta på dem
och beundrar konstnären bakom dem om de är välgjorda.
Jag har även länge velat ha en själv och nu känns det som om den dagen är närmre
än någonsin tidigare.
Inte för att jag skulle tatuera mig för någon annans skull men det är så mycket mer
motiverande att komma till skott när man har någon som pushar och uppmuntrar en
och som man vet tycker att det är snyggt.

Min tatuering ska gå från svanken och upp på ena sidan av ryggen.
Den kommer att bli rätt så stor för att vara en förstatatuering men jag har funderat på den
så länge att jag vet att jag aldrig skulle ångra mig.
Och skulle jag göra en liten en skulle jag med största sannorlikhet gräma mig efteråt.

Motivet jag ska ha är såklart blommor och blader som snirklar sig snyggt.
Jag skulle väl ljuga om jag sa att jag inte funderat på en drake jag med,
men man vill ju inte vara en härmapa och blommorna är helt klart mera jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback