Let's dance, del 4 etc.

Mycket har hänt sen igår.

Catarina och hannes bror var och åt middag här i fredags.
Jag höll fast vid mitt beslut så det blev spaggar. Ett gott rött från Chile hade de med sig (Tierra Oscura Cabernet Franc 2005 ) och lite olika öl. Innis & Gunn smakade mums, Monster ale var hyfsad 
men Apricot wheat beer hade en touch av badskum och det var la sådär. 
Hur som helst är det roligt att testa lite nytt ibland.

Vad gäller let's dance så var det helt rätt att Malou åkte ut.
Jag tyckte, som vanligt, att Daniel & Erica var bäst men jag blev även imponerad av Martin och Cecilia.
De hade ett fint flyt över golvet och det såg ut som om de njöt av dansen.
Synd bara att Martin hade så mycket rise and fall i sina steg.

I pausen visades ju det nya humorprogramet
'Hjälp'. Det var ju hysteriskt roligt och vi skrattade så magarna värkte.
Jag undrar bara vad tv4 tänkte på när de la in ett så sexskämts fixerat program i pausen på Let's dance.
Det var nog fler föräldrar än jag som fick lite småjobbiga frågor av oförstående barn.

I morse åkte vi ner till min storebror och åt tårta.
Jag spottade 115 på vägen ner.
30707-248
J fick lite blåvittprylar av oss och den underbart vackra blåvita teknikbollen med IFK emblem blev en självklar succé.

Vi var hemma igen lagom till deltävling 1 i melodifestivalen och jag vet inte om jag har en konstig smak men
ingen av de låtar jag gillade gick vidare.
Mina favoriter var Andreas Lundstedt och Andersson & Gibbson. Men, men man kan inte alltid få som man vill.

Nu ska jag sussa lite för imorgon ska jag dansa salsa och 10-dans.
Jag längtar redan.

Glöm inte att rösta.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Daniel och Erica VAR verkligen bäst den här veckan. Ser du hur Erica utvecklas hela tiden? Jag skulle såååå gärna ha dansat med Daniel *ler*

Det var första veckan det inte gick så bra för Harald... men jag hoppas det går bättre för honom nästa gång.

Missade melodifestivalen idag eftersom vi var på dansmara.. eller ja, de andra är ju kvar, det var bara jag som åkte hem så här tidigt. Höfterna och knäna kändes helt slut, men med lite vila blir jag nog normal på några timmar igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback