Melodifestivalen 2

Ja, denna veckan var min smak lik resten av befolkningens.
I alla fall de som engagerade sig i att rösta.

The Ark hade en riktigt svängig låt, det ryckte lite i dansnerven när den spelades och Marie Lindberg hade en helt underbar melodi och text. Det var så skönt att hon gick vidare, hon var liksom allt utom just melodifestival.
Det gick bara inte att tycka den var dålig, jag älskar ju texter och denna gick rakt in i mitt hjärta.

Tyvärr blir det inga Let's dance åsikter från mig denna vecka, jag missade det igår (var på restaurant med svärföräldrarna) och jag kommer att missa reprisen imorgon, är på dansskolan med Bubba då.

Jag har förresten fått träningsverk i både rumpan och magen igen, och lite seg är jag i kindmusklerna.

Kommentarer
Postat av: Helene

Japp rakt in i hjärtat går den... Underbar låt och underbar människa... Hur kan man inte bara älska den och henne...
Grattis Marie...
*stolt "svägersk" * =)

Postat av: Danstanten

Jag tjuvlyssnade på Melodifestivalsbidragen innan vi åkte på dansen igår kväll och The Arks låt var den första låten som jag verkligen gillade (tänker både på gårdagens och förra veckans låtar).

Men jag vet att jag gillade den bara för att den kommer att vara helt underbar att dansa till!! Det känns ju i hela kroppen.

2007-02-11 @ 08:44:07
URL: http://danstanten.blogg.se
Postat av: Aradil

Tyckte också att rätt låtar gick vidare. Trying To Recall föll jag som en fura för när jag lyssnade på nätet. The Ark var jag lite besvikna på till en början, men sedan såg jag framträdandet och då växte verkligen låten. Ola är så otroligt mycket show!

2007-02-11 @ 10:35:51
URL: http://aradil.blogspot.com/
Postat av: rumbaqueen

Jag håller med er alla tre.

2007-02-11 @ 18:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback