Let's dance, del 2

Efter igår så känner jag ett stort behov och en enorm lust att införa fredagsmiddag i vårt hem.
 Vi hade onsdagsmiddag förut, innan jag började jobba kvällarna just den dagen. Det är kul med sådanadär middagar, väl valda kompisar har en stående inbjudan till att komma och äta en bit mat och ha en trevlig stund.
Igår kom brorsan och Catarina förbi. Maten som bjöds på var skogssvampspanna med quorn, potatis, marinerade champinjoner och en grönsallad och till det ett gott rödvin.

Efter maten kollade vi såklart på Let's dance även om programmet och dansarna inte fick min fulla uppmärksamhet denna veckan. Det var för mycket roliga kommentarer, diskussioner  och skratt i soffan.
 Jag såg ändå tillräckligt för att skaffa mig veckans favoriter och det blev: 
Harald & Maria och, även denna vecka, Erica & Daniel.
Däremot var jag inte jätteförtjust i Ebba och Jonathan, jag tyckte Ebba såg osmidig, stel och osexig ut oavsett vad alla andra tydligen tycker. Däremot så gillade jag hennes klänning skarpt.

Så, vad tyckte ni?
Glöm förresten inte att gå in på
Danssport Idag och rösta på denna veckans favoriter.

Nu ska jag iväg till Ruddalen med Bubba för han har bandyträning.

Idag snöar det här i Göteborg. Det är inga mängder, men ändå.


Kommentarer
Postat av: Aradil

Fredagsmiddagar med goda vänner låter som en trevlig vana :P

Postat av: Danstanten

Jag förstod inte heller riktigt det där med att Ebba tydligen var så bra igår. Jag har fortfarande svårt för Erikas sätt att dansa, men Daniel är ju gudomlig :) Harald överraskar och har gjort bra ifrån sig två veckor i rad, men min favorit igår var faktiskt Tobbe.

2007-01-20 @ 16:11:50
URL: http://danstanten.blogg.se
Postat av: rumbaqueen

Tobbe var också bra igår och det kanske är så att det är Daniel jag kollar på, hmmm. Nästa vecka ska jag koncentrera mig stenhårt på Erica.

2007-01-20 @ 17:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback