Muskler

Inatt drömde jag om muskler.

Jag gillar muskler.
Det är snyggt på kvinnor men ännu snyggare på män.
De behöver inte vara stora, jag gillar att se dem men det absolut viktigaste, jag gillar att känna dem under mina fingertoppar.
Jag har två muskelgrupper som är mina absoluta favoriter och de är: axelmuskeln och triceps.
 
Mitt tycke för muskler började när jag var i 15-årsåldern och var ihop med en kille som höll på med bodybuilding.
Han var otroligt vältränad och hade enorma muskler.
Men som sagt, nuförtiden tycker jag bättre om den mindre varianten. Den som man framförallt kan känna.
Vilken/ vilka är dina favoritmuskler?


 

Kunde inte låta bli att söka på hans namn och titta vad jag hittade,
han håller visst på ännu och tydligen går det riktigt bra.
 30707-243
Riktigt såhär stor var han inte för 16 år sen, men ändå.


Bilden hittade jag
här.

Kommentarer
Postat av: NewMe

Oj, han har alldeles för stora muskler för min smak. =D Min favorit är den på underarmen, vet inte det rätta namnet och det namnet jag lärde mig i tonåren vill jag inte skriva. ;-)

Postat av: rumbaqueen

Ahhh... den är också helt okej.

2007-01-19 @ 08:49:27
Postat av: Catarina

Wooha, såna där muskler ger mig rysningar. jag e annars väldigt förtjust i den som finns precis under revbenet på sidan, den e söt.

2007-01-19 @ 12:26:34
URL: http://monarda.webblogg.se/
Postat av: Danstanten

Men du.. vi har mer än dans gemensamt! Jag har har själv tränat mycket förut och har nästan enbart varit tillsammans med bodybuildingkillar.. eller såna som har som dröm att hålla på med det men som har haft en bit kvar innan de fått den muskelmassan.

Jag tycker att det är äckligt snyggt med synliga benmuskler, både på låren och vaderna.

Bör kanske tillägga att när jag väl hittade någon jag ville gifta mig med så var det så långt från bodybuildertypen man kan komma. 182 cm lång och 58 kg tung :)

Har du varit och kollat på några bodybuilding- eller fitnesstävlingar?

2007-01-19 @ 13:13:14
URL: http://danstanten.blogg.se
Postat av: rumbaqueen

Nej, jag har faktiskt inte varit det men jag funderar faktiskt på att ta mig i kragen och göra det nån gång.

2007-01-20 @ 08:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback