Snuva

Sam håller på att kurera sig från sin förkylning så vi har varit hemma några dagar han och jag.
Skönt kan man tänka men den trista kontentan av att ha sjuka barn är att man själv blir smittad ibland.
Min snok är täppt men rinner ändå, halsen killar och jag nyser stup i kvarten.
Men jag försöker att se det positivt, jag har ju ingen feber och jag har hunnit välja ut vilka foton från 2006 som ska framkallas, det blev nästan 300 stycken.
Jag får hoppas på några fler sjukdomsdagar om ett par veckor så att korten kan bli inklistrade i sina album också.


Kommentarer
Postat av: Catti

Alla verkar vara sjuka! Här hemma är sambon helt förstörd och har varit sjuk i fyra månader nu. Fy alltså..

Ja den filmen måste du bara se. Det är så fruktansvärt hemskt.. Den lämnar en inte oberörd nånstans!

Ha det bra och tack!

Postat av: Mirja

Hej. Kul att du kikat in i min blogg. Det jag skrev om att jag och min sambo sens 4 år beslutat oss för att gå skilda vägar. helt sanslös konstig och störd känsla. Hoppas allt är bra med dig!

2007-01-11 @ 09:53:00
URL: http://mirjas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback