Uppdatering

Idag på morgonen var jag med Sam hos tandläkaren.
Det gick riktigt bra, hon tog en massa röntgenbilder och förklarade olika scenarier om vad som kan komma att göras i framtiden. Vi fick en ny tid om tre veckor och då blir det kontroll om nerver och blodkärl i tänderna har skadats.
Hoppas att de har klarat sig utan skador.

Imorgon åker mannen till Tyskland med jobbet.
De ska presentera resultat, tror jag, för ett företag där och han blir borta tills på lördags kväll.
 
För egen del är det latinträning imorgon, det ska bli kul för nu är äntligen PK frisk.

På fredag blir det TV-kväll med barnen (let’s dance) och eventuellt någon/ några kompisar,
jag får väl se om det är någon som inte har utgångsplaner.


Kommentarer
Postat av: Céline

Hej! vad kul att se en dansare här! tjoho!

Postat av: cilly

haha ah! vi är inte många! jag har inte dansat såå länge, började dansa/tävla 2003. men det är ju trots allt 3 hela år! dansen är en underlig men underbar värld!

2007-01-17 @ 21:36:38
URL: http://celine-mois.blogspot.com
Postat av: rumbaqueen

Underbar och underlig, det håller jag verkligen med om.

2007-01-18 @ 08:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback