Vad luktar din aftershave?

Kom just att tänka på den lite lustiga sak W sa efter torsdagens träning.
 
W ville att jag skulle be läraren (LS) att inte ha så mycket parfym på sig eftersom det luktade så starkt (något jag förövrigt inte trodde W brydde sig om eftersom han med glädje använder mannens olika aftershaves).
Jaha svarade jag, men tycker du inte att det luktar gott om honom då?
Nja... svarade W, jag tycker att han luktar lite som en jordgubbe.
Så nu vet ni, LS använder tydligen jordgubbsparfym innan sina lektioner.


Kommentarer
Postat av: Chrissie

Första gången jag hört talas om jordguppsparfym ;) Trevlig blogg du har!
Chrissie

Postat av: rumbaqueen

Det är första gången för mig med, men frågar du mig så var det inte jordgubbe han doftade, utan en mix av doft av citrus, bergamott, tonkaböna och apelsinblomma. Mums.

2007-01-16 @ 07:48:49
URL: http://rumbaqueen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback