Lite av varje

Igår var jättekul.
Det blev en riktig heldag, vi var inte hemma förens vid 22-tiden.
Virvelvinden, balder, radiobilarna osv. Jag älskar liseberg.

Idag började bra.
Jag vaknade utvilad, glad och lugn i själen.
Tyvärr blev det förstört av en massa tjat (inget bråk) och nu känns det piss.

Vad exakt i meningen         - Jag vill inte.           Kan misstolkas.
När jag säger att jag inte vill, då vill jag inte.

Det blir inte bättre av tjat och inte heller av att man talar om för mig vad jag menar
och hur jag känner.

Idag känner jag mig inte ledsen eller nere.
Idag känner jag mig arg.
Kanske ska jag ta mig ut till havet och gå en promenad och låta vågornas skvalp lugna mig.
Havet hjälper mot det mesta.
Nog om det nu.

Jag spottade
135 igår och om jag håller nuvarande takt kommer jag se mitt sista
nummer den 9 september 2029.
Det är ett tag tills dess.

Just nu lyssnar jag mycket på Weeping Willows.
De är kanonbra och jag ska kolla in dem när de kommer till stan den 22 Augusti.
Favoritlåten varierar men just denna veckan är det Echoes of your breath.

Fick en bra gissning på fisken, men tyvärr var den inte riktigt rätt.
Rätt svar kommer snart men fortsätt gärna gissa.

Kommentarer
Postat av: pappa B

Är det ingen som gissat på "Snorgärs" så gör jag det
Kram

Postat av: rumbaqueen

Det var tyvärr redan gissat och fel.

2007-07-31 @ 18:24:35
Postat av: Andreas

Varning! Platespotting är kraftigt beroendeframkallande. Det går inte att gå förbi en rad med parkerade bilar utan att läsa skyltarna. Men om du har kommit till 135 så har du säkert redan märkt det.

2007-08-01 @ 03:13:06
Postat av: rumbaqueen

Jo - jag är helt sjukt beroende.

2007-08-01 @ 11:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback