TPL

Detta förbenade regnande, kan det aldrig ta slut.
Man blir ju helt handlingsförlamad.
Nu tror pappa också att jag är deprimerad. Undra vem som kommer börja tjata om det härnäst.
Jag försår ju att dom är oroliga och bara vill mitt bästa.
Men de fattar inte, de vet ju inte hela sanningen.
Det vet i och för sig mannen men han tror ändå att jag är deprimerad.

Snart är det fredag och då ska barnen komma hem igen, skönt.
Längtar efter att få kramas lite med dem och ligga och mysprata innan de somnar.

På söndag åker mannen till Glasgow och därifrån till Boston för att jobba.
Jag blir helt själv hela nästa vecka.
Då ska jag stänga av telefonerna efter jobbet så att inte någon kan störa mig med sitt förbannade tjat.
Jag vill bara ha lugn och ro.


Kommentarer
Postat av: Liv

Oj, vet inte vad som har hänt, men skickar en tröstkram hursomhelst. *kram*

Postat av: rumbaqueen

tack...

2007-07-07 @ 10:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback