Uno

Satt i godan ro med barnen och kollade på slaget om Osgiliath och Faramirs öde
samt början på kampen om Minas Tirith.

Då helt plötsligt ringde det på dörren och till min stora förvåning var det de onormala
som hade bjudit in sig själva på öl och uno.
Att dom kunde vara så spontana visste jag inte.
Det brukar nämligen krävas ett visst mått av planering i det de tar sig för.
 
Det första som hände när de hade satt sig ner var en liten plan om att de skull komma på tisdag 
och hälsa på oss på Gullholmen. 
De blev helkåta på att komma dit när jag berättade om trampolinen, minigolfen
och de nygräddade glassrånen.

Sen satt vi och spelade UNO och drack öl till klockan var ett ungefär.

Semestern började bra, hoppas den fortsätter så.
Med oväntade besök, menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback