Utmanad

Blev utmanad av pappa B och här kommer det:

Vad får mig att känna total lycka?
Att krypa upp i soffan en lördagskväll och mysa med dem jag älskar mest.

Vad förvånar mig mest i mitt vuxna liv?
Att jag har gjort en helomvändning i min livssituation, och känner mig nöjd med det.

Mitt liv skulle bli lättare om..?
...jag fick det som jag ville ha det...

Hemlig last att komma med?
Jag kan inte leva utan glass.

Oanad talang att visa?
Jag gör världens godaste kalopps.

Världens viktigaste fråga nu?
Vår underbara men ack så bräckliga miljö.

När drar du en vit lögn?
Alltför ofta nuförtiden, antar jag. Tur att det bara är vita...

Vilket var första jobbet?
Mitt första riktiga jobb var på Medanalys Lab.

Vad är det bästa som kan köpas för pengar?
Träd. Jag älskar träd.

Vilken egenskap är du mest nöjd med?
Att jag nästan jämt är positiv och glad.

Mitt bästa köp?
Min digitalkamera.

Vilken pryl kan du inte vara utan?
Har inga sådana prylar.

Vad bjuder jag på om jag får oväntat besök?
En smarrig omelett (champinjoner, feta, tomat, purjo) på en bädd av ruccola kanske...

Vad får dig att vilja ligga kvar i sängen?
Tidiga mornar.

Vad jag är mest stolt över i mitt liv?
Barnen såklart och att jag nuförtiden vet vad jag vill med mitt liv.

Vilka ska mer ska svara på dessa frågor?
Catarina, a5, Olyckliga mamman och vem helst som så önskar.

Kommentarer
Postat av: Andreas

a5 har svarat!

2007-08-01 @ 03:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback