Lite om allt

Satt kvar på jobbet igår, efter jag hade slutat alltså,
och började skriva min sms-roman igen.
Jag måste få ur mig orden, känslorna och eftersom det är stört omöjligt att skriva det här
så tog jag till ett worddokument.
Det är konstigt hur fingrarna bara kan fara fram över tangentbordet
och göra det man tänker till ord på en skärm.
 Det blir lätt att skriva när huvudet är fullt.
Lättare än att säga det man tänker på, det låter så fjuttigt när orden kommer ur munnen.
De blir inte riktigt som jag vill då.
Jag blev inte riktigt klar med skrivandet så jag fortsätter närta vecka när jag får en ledig stund,
och lite lugn och ro.
 Det blir nog efter jobbet en dag.
 
Nu är barnen hemma.
Det är skönt.
Jag åkte och hämtade dem igår hos mannens föräldrar, jag kände bara att jag bara
var tvungen att få krama om dem och ha dem nära över helgen.
Vi berättade för dem igår, eller egentligen var det jag som berättade och mannen satt tyst.
Dom sa inte så värst mycket om det egentligen men man kunde se att W blev ledsen
och han undrade vilka andra som visste. 
Sam började prata om hur några av hans kompisar hade det och tyckte det skulle bli coolt att få sova i våningsäng. En stor fråga var även vart X-boxen skulle vara någonstans.

Barn är allt bra roliga ibland, även om situationen var väldigt allvarlig.
Det känns skönt att barnen vet om hur det är nu, då slipper man spela glad
hela tiden när dom är i närheten.

Gav bort adressen hit igår, vet inte om det var det smartaste
men det är lite sent att ändra sig nu.
Det spelar ju egentligen ingen roll jag skriver ju inga hemligheter här,
bara sådant jag tänker på och det är ju inte hemligt.

Du vet det där ordet Catarina, jag tror att även jag har drabbats.

Kommentarer
Postat av: Idpadida

*kram*
Tänkte att du nog behöver en sådan, vad det nu än är som är jobbigt.
/I

2007-06-30 @ 11:22:23
Postat av: rumbaqueen

Tack så mycket...

2007-06-30 @ 12:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback