Nu är det gjort

Nu har jag gjort det.
Mannen vet inget än men han lär undra om han läser detta.
Han har i och för sig sagt att han aldrig mer ska läsa min blogg men man vet ju aldrig.

På lördag blir det Metaltown på bananpiren.
Det ska bli kul synd bara att brorsan hade dubbelbokat sig och inte kan gå med längre.
Vem ska nu hålla reda på mig.
Är det någon som känner för att gå så har jag en biljett över.

131 såg jag precis som jag sa.

Idag känner jag mig lite deppig och nere.
Jag vill ju vara glad.
Tänker på några ord jag läste hos a5:

Om en glad skit inte är glad, är den då bara en skit?

Jag hoppas inte det är så, jag vill ju inte vara en skit.

Jag längtar till semestern fortfarande.
Förstår inte riktigt hur jag ska klara av alla dagar fram tills dess.

Och när kommer egentligen solen och värmen tillbaks?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur fasiken får man ut bilderna på bloggen? Heeeelp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback