Snart över

Nu är denna dagen snart över.
Skönt.

Barnen har varit med kompisar vilket är roligt för dom men mindre kul för mig.
Jag tänker och oroar mig för mycket när de inte är i närheten utan vi är själva hemma.
Ut har jag inte heller kunnat gå för jag har ett eventuellt ryggskott på g
och det bästa då är att ligga platt och ta det lugnt.

Jag som gillar att vara ute i naturen när jag behöver lösa världsproblem.

Ikväll blir det spelkväll.
Yatzy, sagan om ringen och kanske talisman.
Det är kul. Jag gillar att spela spel.

Kommentarer
Postat av: Madelene Nattfrost

Åh,vad skoj med spel! Min sambo tycker inte alls om att spela spel...men nästa helg ska jag åka upp till sommarstugan min med två kompisar som är riktiga spelmänniskor,då ska det tas med spel!

Postat av: Celine

Känns som om alla håller på att bli/är sjuka nu...

2007-06-30 @ 20:19:52
URL: http://celine-cremedelacreme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback