Finalen

The Ark vann...hipp hipp hurra, nu kanske vi har en chans i Finland.
The worrying kind är ju så otroligt medryckande och man blir störtsugen på att dansa och den blir inte ett dugg sämre av att det går att dansa jive till den.

Jag måste få säga att jag tyckte det var riktigt dåligt av jurygrupperna runt om i vårt avlånga land
att bara ge Marie Lindberg 4 poäng. Hon var värd så mycket mer.
Rösten höll denna gången, gitarrspelet var vackert, hennes leende smittande och en underbar text och melodi.
En liten tår letade sig faktiskt fram i mitt öga och det är inte så värst många låtar som påverkar mig så.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Så härligt att rätt låt vann! :)

Vi var ju och dansade till Date igår kväll så vi såg inte Melodifestivalen, men bandet meddelade från scenen att svenska folket inte var så dumt ändå eftersom The Ark vann, så vi fick i alla fall veta det viktigaste.

Får se om vi ser på reprisen idag. Vi har både lydnadskurs (för vår hund) och det är strålande väder ute så TV:n lockar inte speciellt mycket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback