Jag glömde ju...

...berätta att brorsan och mamma kom förbi på kvällen och åt middag med oss.

Hemgjorda hamburgare bjöds det på och denna gången var de riktigt lyckade. Mums.
Till och med barnen gillade dem och sa att de var klart bättre än
BKs.
Det är ett bra betyg ska ni veta, i dessa tider av halvfabrikat och snabbmatskedjor.


Jag vet inte om jag har berättat att vi ska till Trysil och åka skidor om en vecka.
Det ska vi i alla fall och jag längtar megamycket.
Ölen jag drack till maten igår börjar till och med smaka sådär underbart gott som en öl bara kan smaka
när man är helt slutkörd efter en heldag i slalom backarna.

I år blir vi inte så många som åker. Det har varit en del avhopp nämligen.
Men vi som ska göra backarna farliga och kanske göra en och annan snöängel för att kyla ner oss under  bastubadet är:
Jag, mannen, W, Bubba, brorsan, Kim och Nisse. Kanske kommer Göran ner från Sveriges norra delar också.

Det ska bli härligt att komma från stan ett tag, jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Trysil är ju jättefint! Jag har visserligen inte varit där på 20 år, men det borde vara lika härligt nu som då :)

Postat av: Pappa B

Åsså var det det här med brutna stavar, armar och ben. För att inte tala om skadade fötter.
Ha det så kul och krama med dig lite värmländsk snö till mig. Bra att ha när huvudet blivit för stort ibland
Kram
pappa B

Har du sett min nya blogg?

2007-03-10 @ 18:23:19
URL: http://pappab.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback