Let's dance, del 8 (tror jag)

Vad finns det att säga om kvällens Let's dance?

Jag blev riktigt impad av Martin och Cecilias tango.
Den satt som en smäck. En bra koreografi som fick fram en bra tangokaraktär på dansen.
Erica och Daniel var som vanligt riktigt bra och man kunde se att Daniel verkligen njöt när de dansade.

Kvällens klänning hade Ebba på sig.
Inte för att just gult är min favvofärg men hela styilen fick mig att vilja vara en Rockabillybrud.
Mer 50-tal åt folket, säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Idag har jag inget att invända mot alls i din rapport, utan jag håller med till 100% om allt du skrev!! Härligt va? :)

Postat av: rumbaqueen

Super...

2007-03-03 @ 11:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback