Om jag sa...

Kärlek har många ansikten och kan kännas på en hel massa olika sätt.
Synd bara att det är så svårt att tala om för den/ de som är berörda så fort de inte ingår i ens familj.
Tyvärr är det ju så att kärlek lätt uppfattas fel och det är nog därför jag inte vågar uttrycka känslorna i ord.
Jag får väl hoppas att det märks på hur jag är när vi är tillsammans.

What If

If I said I want you, if I said I need you
If I said I love you, what would you do

Det suger att inte våga, att bara vara tyst.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Det ÄR svårt att uttrycka kärlek med ord när det gäller såna som inte ingår i familjen... Både för att det är mycket svårare att formulera sig och för att man inte vet hur det ska tas emot.. eller tolkas.. eller misstolkas..

Postat av: Danstanten

Du kan plocka bort kommentaren.. mejl kommer istället :)

2007-03-30 @ 14:13:23
URL: http://danstanten.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag brukar säga som jag känner, resonerar så här : "snälla saker säger jag och dumma saker tänker jag".
Den som du tycker om är nog ingen tankeläsare...
Du har nog allt att vinna på att bara säga det.
Och när du funderar på OM du ska göra det, så tänk så här: " Är det här något som jag kan dö av?" Svara du nej på den frågan, ja då är det kanske inte så farligt ändå...

2007-04-01 @ 19:41:06
Postat av: www.dentatuerademamman.com

Hej igen, mitt namn trillade visst bort.Jag skrev det där med ....är det något jag dör av...

2007-04-01 @ 19:42:10
URL: http://www.dentatuerademamman.com
Postat av: rumbaqueen

Therése - Tack för ditt mail, det var skönt att läsa och värmde mitt hjärta.
Den tatuerade mamman - Saken är ju den att det inte är alla som kan hantera att man känner mycket starkt för dem, på ett vänskapligt plan, utan drar sig undan.
Det vill jag inte riskera och väljer därför att vara tyst även om jag skulle vilja berätta.

2007-04-02 @ 10:46:24
Postat av: pappa B

Kanske det svåraste som finns och det lättaste att misstolka. Ett ord kan välta en borg, en blick kan bränna ett hus. Men att inte våga kan krossa ett hjärta. Våga lilla vännen min, våga. Vi är många här som håller dig i handen.

2007-04-04 @ 22:05:49
URL: http://www.pappab.webblogg.se
Postat av: rumbaqueen

Ja, en vacker dag kanske jag vågar. Förhoppningsvis kommer den snart och jag får väl hoppas att det inte missuppfattas.

2007-04-05 @ 10:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback