Ahhhhh....

Jag vill bara skrika.

Skönt att det är måndag imorn så att jag måste tänka på jobb igen.
Hur kan något göra så otroligt ont.
Jag förstår inte hur jag ska stå ut.
Det är inte roligt att dansa längre, inte att festa, inte att existera.
Ingenting är kul allt gör bara ont och får mig illamående.
Jag har knappt ätit på säkert två veckor.
Maten bara växer i munnen på mig . Det räcker bara att tänka på mat så nästan kräks jag.
Jag känner mig avskärmad, avstängd från verkligheten och jag bara väntar på att väckarklockan
ska ringa så att jag vaknar och inser att allt är en fruktansvärd mardröm.
Det värsta av allt är att jag inte vågar/ vill berätta för någon, jag är för rädd för vad de skulle tycka.

Just nu suger det att vara mig.
Det suger otroligt mycket.
Hoppas att det blir bättre snart.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Tack för kommentaren i bloggen.. vad bra att det var till någon hjälp! *kram*

Postat av: www.dentatuerademamman.com

Det är några dagar sen du skrev den här texten, jag hoppas att du mår bättre nu!!!

2007-05-25 @ 21:54:58
URL: http://www.dentatuerademamman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback