Dans och jättegunga

Igår var en intressant dag.

Min plan var att i lugn och ro titta på barnens avslutningsuppvisningar i deras respektive danser.
Barnens plan som jag blev varse om typ en kvart innan vi skulle gå hemifrån var att dansa lite kvickt
och sen göra liseberg osäkert. W hade till och med bjudit med en kompis.

Så vad gör man för att inte vara världens tråkmorsa som bara säger nej?

Jo, man säger ja, öppnar stora plånboken och tar på sig leendet och har skitkul.
För er som ännu inte har varit på liseberg och åkt årets nyhet,
Uppswinget,
så uppmanar jag er av hela mitt hjärta: Åk den.
Det är en av de få attraktionerna där det pirrade så mycket i magen och jag hisnade så mycket
att det inte gick att låta bli att skrika.

Shit pommfritt, säger jag bara.

Kvällen avrundades med grillning och lite filmvisning hemma hos mina 'onormala' polare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback