Bergen

Vi ska ju åka till Bergen till helgen, jag och brorsan.

Det ska som jag skrivit tidigare bli riktigt roligt men...
Det där men... som ibland har en tendens att poppa upp i slutet på en mening.
Jag kommer att få Anima-abstinens.
Jag har faktiskt ingen som helst lust att spendera tre nätter utan honom vid min sida.
Jag får smyga med hans kudde så att jag har något att krama och lukta på när jag ska sova ;)
Jag vet att det är helt knäppt att inte vilja vara ifrån, inte ens en natt,
men så är det nu för tiden.
Kan bero på att jag tycker så väldans mycket om honom.

I-gårkväll satt han och plinkade lite på gitarren och sjung lite för mig.
Jag ryser när han gör det och det sprider sig lycka i hela kroppen.
Kommer på mig själv att ligga och småle fånigt ibland då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback