Det smakade smaskens

En annan sak som jag gillar med Anima är att han alltid tackar för maten,
talar om hur gott det var och sist men inte minst dukar av och diskar sin tallrik efter sig.
Det är klart att jag gärna lagar mat till någon som uttrycker sin uppskattning
för ens kok-kunskaper.

Så gillar jag såklart att kramas med honom också.
Hans kramar är riktiga björnkramar och de gör mig alldeles varm inombords.
De är liksom mjuka och hårda på samma gång.

Att pussas med honom gillar jag också.
Det är mysigt med hej- och hejdåpussar, godmorgon- och godnattpussar, 
att få och ge små pussar i nacken helt apropå och självklart att myspussas och skojpussas. 
Jag kommer aldrig någonsin tröttna på dem.

För att inte tala om att kyssas.
Det enda jag kan säga om det är att han är en grym kyssare.
Mmmm...

Och så gillar jag när han tar tag i mig och lyfter upp mig ända till taket.
Jag fattar inte att han orkar.
Det är grymt att bli upplyft bara sådär, det pirrar jätteskönt i magen.
 
Det finns en massa mer saker såklart men nu får det vara nog för denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback