En fråga bara

Hur ska man kunna fjäska, förklara och ställa allt till rätta
om man inte träffas eller blir pratad med?

Fick sova själv en natt till.
Det gör ont i min mage.
Jag känner mig bara så väldigt ledsen.

Inte för att han inte vill sova här, utan för att vi inte pratar.
Hur ska man kunna lösa något om man inte pratar med varandra?

Jag känner mig ledsen för att jag inte tänkte mig för, igen,
och bara gjorde som jag är van att göra.
Jag hade faktiskt ingen tanke på att det skulle spela roll.
Det har inte gjort det de senaste tio åren så det är liksom det jag är van vid.
Det ursäktar inte min tanklöshet, jag vet, men ändå.

Det tar lite tid att vänja om sig, att bryta gamla vanor och olater,
men jag försöker verkligen att ändra på de där tetiga grejer jag har lagt mig till med
under årens gång.



Jag vet, jag vet, jag vet, jag vet....


Jag ska lämna dig ifred

Men det är så kallt här utan dig

Undrar var du är i natt

Om du tänker stanna där

Ingen sol här utan dig

Inget hem här utan dig

Jag ser hur mörkret sänker sig



Undrar hur många dagar/ nätter det blir.
Undrar när det ledsna går över.

Det värsta är att jag har bara mig själv att skylla på, ingen annan.
Det är mitt fel.
Bara mitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback