Längtan

Jag längtar till julen.

Kanske inte så mycket till julafton, även om det ska bli roligt att åka ner med barnen, mamma,
pappa och brorsan till Sveppe i skåne ett par dagar för att fira med hela
Bagarns tjocka släkt.
Utan för att jag för en gångs skull har tänkt att ta ledigt mellandagarna.

Det blir en hel vecka att gå och skrota tillsammans med Anima.
Mmmm...skönt ska det bli.
Det är alldeles för mycket att göra både på veckor och helger just nu nämligen.
Inte en endaste segardag på evigheter känns det som.

Nästa år ska jag försöka att inte boka upp helgerna så mycket.
Jag behöver vara ledig, ta det lugnt och göra ingenting oftare än det har blivit denna hösten.

Skönt att det snart är jul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback